24 Mayıs 2017 Çarşamba

Nakışlı Gömlekler Flamingo t-shirtler 2017 Yaz Modası

2017 yazına girdiğimiz şu günlerde yazlık kıyafet telaşına düştük, trendi takip etmekte zorlananlar için küçük bir araştırma yaparak sizler için bu yaz neler giyebileceğiniz üzerine birkaç fikir buldum. Öncellikle Bu yaz rengimiz beyaz ve açık mavi,  Hemen aşağıda bu yaz neler giyebiliriz sıraladım. Buyurun buradan devam..

Flamingo T- Shirt


 


 


İnternette şöyle neler trend olmuş diye bir göz atarken flamingo t-shirt ve gömleklerin aşırı derecede arandığına şahit oldum. Nedeni ni bilmiyorum ama kesinlikle bu yaz fazlaca flamingo göreceğiz. Bu nedendir bilmem ama bana geyikli tayt furyasını hatırlattı J


Nakışlı, İşlemeli Gömlekler

Bir nakış, bir işlemeli gömlek, elbise aldı başını gidiyor. Tabi firmalarda bu fırsatı kaçıracak değildi, birbirinde şık nakışlı gömlek ve elbiseleri anında piyasaya sürdü. Çiçek motifli işlemeler ön planda olsa flamingo timsah gibi işlemeler de oldukça ön planda.
 


 



Dantel İşlemeli tunikler

İşlemeler İşlemeler bu sene kesinlikle işlemeli bir şeyler giymelisiniz. Zira trende aykırı hareket etmekten Modacılar tarafından cezaya maruz kalabilirsiniz.


 


Skinny Jeanler

 

Jean Modası Asla Ölmez bu bir gerçek seneden seneye farklılık gösteren tek şey paçaların daralması ve ya genişlemesi.  Dar pantolon sevenler hadi iyisiniz bu senede rahatlıkla giyebilirsiniz. Her ne kadar bilekten geniş paça kot pantolonlar moda olsa da.


Bu yazın trendi olan kıyafetleri sizler için derlemiş olsam da bu yazının yeterli bir moda yazısı olduğunu düşünmüyorum.  Zira bolca görsel eklediğim bu yazımda size moda kıyafetler hakkında daha fazla bilgi vereyim isterdim.  Ama sizin bilginiz ya da eklemek istediğiniz bir şeyler varsa yorumlarda belirtebilirsiniz.


2017 moda olan kıyafetler hakkında bilgisi olanları yorumlara beklerim sağlıcakla kalın.

Paylaş

Alakalı Konular

Nakışlı Gömlekler Flamingo t-shirtler 2017 Yaz Modası
4/ 5
Oleh

Bizden Haberin Olsun

E Mail aboneliği ile yeni içeriklere ilk siz ulaşın.